"The Sun" penaltiyə etiraz etdi - FOTOLAR

Sportarena.az      23 Noyabr 2018, 10:51

Çempionlar Liqasında “Qarabağ”ın “Çelsi”yə 0:4 məğlub olduğu matça hakim qərarları damğa vurub.

 

Sportarena.az xəbər verir ki, portuqaliyalı hakim Manel De Souzanın Rəşad Sadıqova qırmızı vərəqə verdiyi epizod İngiltərə mətbuatının da gündəminə düşüb. Məşhur “The Sun” qəzeti ilk penaltinin mübahisəli olduğunu və qırmızı vərəqənin isə yanlış verildiyini yazıb. Nəşr xəbərə "Çılğın qərar" başlığını verib və hakimin qərarına hətta "Çelsi" azarkeşlərinin də təəccübləndiyini vurğulayıb.

 

Eyni fikirləri “Çelsi” azarkeşləri tvitterdə də paylaşıblar. Onların arasında tanınmış jurnalist Mazolo Malefe də var. O, qırmızı kart qərarının çox sərt olduğunu bildirib.

 

 

 

DİGƏR XƏBƏRLƏR
XƏBƏR LENTİ
ÇOX OXUNANLAR
SORĞU
"Qarabağ" Avropa Liqasının qrupunda neçənci yeri tutacaq?
 1-ci
 2-ci
 3-cü
 4-cü
ARXİV
 jQuery UI Datepicker - Display inline
Copyright © 2018 Sportarena.az
Sayt Five Agency tərəfdən hazırlanmışdır

Ən son idman xəbərlərini səhifəmizdən də izləyin